Tuesday, May 17, 2011

"යකෝ මම මහේල"

සංගක්කාර වෙත පැමිණි බිරිඳ මෙසේ කීවාය.
"සංගා.....ගෙදර හුඟක් බඩු ඉවරයි. අනේ super market ගිහින් මට බඩු ටිකක් ගෙනත් දෙන්නකො"
"අනේ බෑ මට එලියට බහින්න. World cup එක පැරදුනාට පස්සේ මට රටට ලෝකෙට මූණ දෙන්න ලැජ්ජයි. ඒ මදිවට උන් අහන ප්‍රශ්න?. දේශපාලන බලපෑම් තිබ්බද අහයි. තර‍ඟෙ පාවල දුන්නද අහයි. නායකත්වෙන් අස්වුනේ ඇයිද අහයි. මට නම් බෑ ඕවට උත්තර දෙන්න"
"හරි හරි සංගා....ඒ ඉතින් මිනිස්සු ඔයාව අදුර ගත්තොත්නෙ. ඔයා මගේ සාරියක් ඇඳන් වෙස් වලා ගෙන යන්නකො. වැඩේ shapeනෙ"
බිරිඳගේ උපාය මාර්ග අනුව සාරියකින් සැරසුනු සංගා super market ගොස් ගෙදරට අවශ්‍ය බඩු භාණ්ඩ ‍තෝරමින් සිටියේය.එක් වරම ලඟ සිටි කාන්තාවක් සංගා ඇමතුවාය.
"හලෝ...සංගා....බඩු ගන්න ඇවිත් වගේ"
"මල කෙලියයි. මේ ගෑණි කොහොමද මාව අඳුර ගත්තේ?" සංගා කල්පනා කලේය. "ඔ...ඔය්යා කොහො...ම්ම්ද මාව අන්..දුර ගත්තේ" ඔහු ගොත ගසමින් විමසීය
"යකෝ මම මහේල" කාන්තාව පිලිතුරු දුන්නාය.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...